Klachten over behandeling

Heeft u een klacht of geschil over een behandeling ?  


Geschillen met en klachten over uw behandelaar bespreekt u natuurlijk eerst met uw behandelaar zelf.
Als u er samen niet uit komt dan kunt u de externe klachtenfunctionaris verzoeken naar uw klacht of opmerking te kijken. Als dat niet bevredigend is dan kunt u de beroepsvereniging vragen zich over uw vraag of opmerking te buigen. De beroepsvereniging doet daar dan een uitspraak over.

Klachtenfunctionaris:
Mevr. E. Brink, psycholoog 06 44555071

Heeft U een klacht ?

Patiƫnten kunnen met klachten over mij of mijn behandeling terecht bij mij direct
via e-mail pnoa@ezorg.nl of bij :

NIP - NIP - Nederlands instituut voor psychologen 
Beroepsgroep P3NL -  P3NL   via   e-mail p3nl@klachtencompany.nl  of telefoon nr : 088 2341601
 

Vanaf 1 januari 2023 vervalt bovenstaand email adres en kunt u bij een mogelijke klacht

een email sturen naar : nip@klachtencompany.nl of via de website https://psynip.nl/klachtenregeling/


Heeft U een geschil ?

Mijn patiƫnten kunnen met geschillen over mij of mijn behandeling terecht bij
NIP - Nederlands instituut voor psychologen of bij beroepsgroep P3NL.

De geschillen regeling is terug te vinden via :

NIP - Nederlands instituut voor psychologen 

Beroepsgroep P3NL


pnoa psychologisch advies