Klachten- en geschillenregeling

Heeft u een klacht of geschil over een behandeling ?

 

Geschillen met en klachten over uw behandelaar bespreekt u natuurlijk eerst met uw behandelaar zelf.
Als u er samen niet uit komt dan kunt u de externe klachtenfunctionaris verzoeken naar uw klacht of opmerking te kijken.
Als dat niet bevredigend is dan kunt u de beroepsvereniging vragen zich over uw vraag of opmerking te buigen.

De beroepsvereniging doet daar dan een uitspraak over.

Klachtenfunctionaris:
Mevr. E. Brink, psycholoog 0644555071

 
Heeft U een klacht ?

Patiënten kunnen met klachten over mij of mijn behandeling terecht bij mij direct
via e-mail  pnoa@ezorg.nl  of bij NIP - Nederlands instituut voor psychologen.


De klachten procedure is terug te vinden via :

NIP - Nederlands instituut voor psychologen


Heeft U een geschil ?

Mijn patiënten kunnen met geschillen over mij of mijn behandeling terecht bij
NIP - Nederlands instituut voor psychologen.


De geschillen regeling is terug te vinden via :

NIP - Nederlands instituut voor psychologen