Klachten over behandeling
Heeft u een klacht of geschil over een behandeling ?
Geschillen met en klachten over uw behandelaar bespreekt u natuurlijk eerst met uw behandelaar zelf.
Als u er samen niet uit komt dan kunt u de externe klachtenfunctionaris verzoeken naar uw klacht of opmerking te kijken. Als dat niet bevredigend is dan kunt u de beroepsvereniging vragen zich over uw vraag of opmerking te buigen. De beroepsvereniging doet daar dan een uitspraak over.
Klachtenfunctionaris:
Mevr. E. Brink, psycholoog 06 44555071
Heeft U een klacht ?
Patiƫnten kunnen met klachten over mij of mijn behandeling terecht bij mij direct
via e-mail pnoa@ezorg.nl of bij :
NIP - NIP - Nederlands instituut voor psychologen
Beroepsgroep P3NL - P3NL via nip@klachtencompany.nl
of via de website https://psynip.nl/klachtenregeling/ bellen kan ook naar telefoon nr : 088 2341601
Ook is er een mogelijkheid voor clienten om bij CBKZ uw klacht te melden. Dit kan via de webssite
https://cbkz.nl/
Heeft U een geschil ?
Mijn patiƫnten kunnen met geschillen over mij of mijn behandeling terecht bij
NIP - Nederlands instituut voor psychologen of bij beroepsgroep P3NL.
De geschillen regeling is terug te vinden via :
NIP - Nederlands instituut voor psychologen